[ultimate_heading main_heading=”Kundeservice” heading_tag=”h1″ alignment=”left”][/ultimate_heading]

Om os

Fonecase.dk er en dansk webshop med base i Aarhus. Vi har over 10 års erfaring indenfor gadgets og mobiltilbehør, både fra detailhandel og webhandel, og vi bestræber os på at have et stort udvalg af tilbehør til næsten alle smartphones på markedet.

Vores fokus er på at dække kundernes behov, så vi har varer i alle prisklasser, men uden at vi går på kompromis med kvaliteten. Vores kundeservice går vi heller ikke på kompromis med, og vi sidder altid klar til at svare på dine spørgsmål.

For privatkunder

Kontakt

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Kundeservice kan kontaktes på tlf.: 71716161mandag til fredag kl. 10-14.

Vi kan også kontaktes på mail, hvor vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer i hverdagene.

Bestilling

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Hos FoneCase.dk modtager vi betaling med:

  • VISA-Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • MobilePay

Hvornår hæves pengene fra min konto?

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Når du har gennemført din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Skulle den mod alt forventning ikke komme indenfor kort tid, så tjek din spam-mappe. Er den heller ikke der, så kontakt vores kundeservice.

Levering

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Pakker bliver pakket på vores lager hver dag, og ved FoneCase.dk tilstræber vi at afsende ordre indgået inden kl. 15 samme dag i hverdagene og inden kl 17 i weekenderne. Ordre modtaget herefter sendes næstfølgende hverdag.

Hvad koster levering?

Vi sender direkte til din hoveddør i hele Danmark med daoHOME og til GLS Pakkeshops. Vores fragtpriser starter ved 29 kr. ved køb under 199 kr. Køber du for mere, er fragten gratis.

Hvor lang tid tager leveringen af min vare?

For privatkunder tilbyder vi to fragtløsninger:

  1. Dag-til-dag-levering i samarbejde med daoHome. For levering dagen efter skal bestillingen være afgivet inden kl. 15 mandag-fredag on inden kl. 17 lørdag og søndag. Din pakke vil blive leveret til din hoveddør, med mindre andet er aftalt. Hvis pakkebuddet ikke kan aflevere pakken ved din hoveddør (det kan fx være pga. pakkens størrelse eller at der ikke er et sikkert sted at stille den), bliver den leveret i den nærmeste daoSHOP.
  2. Levering til GLS PakkeShop. Foretrækker du at hente din pakke i en GLS PakkeShop tilbyder vi også det. Forventet leveringstid er 1-2 dage, og du kan finde din nærmeste PakkeShop på deres hjemmeside.
  3. Erhvervslevering tilbyder vi gennem GLS. Forventet leveringstid er 1-2 dage.

Vi tager naturligvis forbehold for uforudsete forsinkelser hos posten.

Hvad er status på min ordre?

Vi sender dig en e-mail, når din ordre er blevet afsendt fra vores lager. Er du privatkunde, modtager du et track & trace nummer, og så kan du følge din pakke via dao eller GLS. Du vil derudover også modtage en besked, når din pakke er leveret.

Leverer I til Grønland og Færøerne?

Desværre leverer vi ikke til Grønland og Færøerne på nuværende tidspunkt.

Leverer I til udlandet?

Desværre leverer vi ikke til udlandet på nuværende tidspunkt.

Min ordre er ikke ankommet – Hvad gør jeg?

Hvis du mod alt forventning ikke har modtaget din ordre, skal du kontakte vores kundeservice. De sidder klar til at hjælpe dig.

Min pakke er beskadiget ved modtagelse

Vi pakker selvfølgelig vores pakker så godt ind som muligt, men nogle gange kan der ske uheld under transporten. Er din pakke beskadiget ved modtagelse, skal du kontakte vores kundeservice.

Du skal huske at tage billeder af pakken, inden du åbner den, så du kan dokumentere det.

Gavekort & rabatkoder

Kan jeg købe gavekort ved jer?

Ja, det kan du selvfølgelig! Du finder dem lige her.

Mit gavekort/min rabatkode virker ikke?

Hvis dit gavekort eller din rabatkode ikke virker, skal du først tjekke, at du har skrevet koden korrekt. Er den indtastet korrekt, men stadig ikke virker, skal du kontakte vores kundeservice.

Returnering

Alt information omkring returnering af bestillinger, kan du finde på siden returnering.

Reklamation

Varen er defekt

Alle ordrer gennemgår et kvalitetstjek inden vi sender dem afsted, men fejl i materialer eller fabrikation kan se, og i den forbindelse giver vi 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Du kan læse betingelserne i vores handelsbetingelser.

B2B

Hos FoneCase.dk vil vi gerne gøre lidt ekstra for store virksomheder og offentlige institutioner. Derfor tilbyder vi en række services, som er med til at gøre jeres køb nemmere og hurtigere.

Læs mere

» B2B login – Ved os kan I oprette jer som B2B kunder og handle nemt og hurtigt i vores webshop døgnet rundt. Vi tager intet gebyr for EAN-fakturering.

» Stort og bredt sortiment – Vores sortiment består af over 5000 forskellige varer, så vi er ikke i tvivl om, at I helt bestemt kan finde noget, der opfylder jeres behov. Skulle vi mod alt forventning ikke have det I leder efter, er I velkomne til at kontakte os. Så kan vi undersøge, om det er noget vi kan bestille hjem.

» Mængderabatter – Hos FoneCase.dk giver vi rabat på store bestillinger. Kontakt os for at høre mere.

» Hurtig levering – Vi bestræber os på at tilbyde vores B2B kunder hurtig levering, og har I specielle krav til leveringen, kan vi også klare det.

» Personlig service – Hos FoneCase.dk har vi over 10 års erfaring indenfor salg af tilbehør til smartphones og tablets samt gadgets. Den erfaring trækker vi på, når vi skal udarbejde en løsning, der tilgodeser jeres behov og budget, så I får den bedst mulige service.

» Personlig rådgivning – Når du handler ved FoneCase.dk, vil vi gøre det så nemt som muligt for dig. Derfor tilbyder vi, at I som firma/institution kan få en fast kunderådgiver ved os, som altid står klar til at hjælpe jer og som kender til lige præcis jeres behov. Vores kunderådgiver kører også gerne ud til jer, hvis I vil se et udvalg af vores produkter eller høre mere om hvad vi kan gøre for jer.

Kontakt vores kunderservice, hvis du vil vide mere om B2B salg eller har nogle spørgsmål.

Andre spørgsmål?

Er dit spørgsmål ikke blevet besvaret her, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig.